I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


( وقتی مٍردم )

وقتی مْردم روی قبرم ننویسید که بودم.

وقتیمْردم روی قبرم ننویسید :

                        نه شعری

                                    نه شعاری.

ننویسید که بودم از

                چه تباری.

وقتی مْردم آخرین نقطه راهه

نمیخواد سنگ روی فبرم بذارید....

وقتی هر اومدن رفتنی داره 

نمیخواد گل روی قبرم بکارید....

خیلی وقتا پیش از این

                       مْرده بودم.

عمری دلمْرده

               به سر برده بودم.

بدونه سنگ 

             بدون نام و نشون

چوب این زندگی رو خورده بودم.

                      وقتی مْردم

                                  روی قبرم

                                               ننویسید که بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: پنج شنبه 10 / 1 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب