I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس عاشقانه

 پیامک های عاشقانه از میلاد تهرانی مهر 1390

وقتی گرفته ای ،
وقتی که ناخوشی
وقتی شبانه روز فقط
وقت می کشی ،
دستامو پس نزن
پای دلم بشین
یک بار ، یک نفر هم غیر خودت ببین !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر قدر ثانیه های
بدون بازگشت را می دانستند
و از قله های باشکوه موفقیت
چیزی شنیده بودند؛
هیچ گاه …
برای در چاله مانده؛
چاه را توصیف نمی کردند!!!

لطفا برای خواندن ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

من دیر زمانیست ،

خدا را در آغوش فشرده ام !

من سال ها

در بهشت می زیسته ام

بی تردید ، بی دلهره ، بی عذاب ِ کارهای نکرده

من سال هاست که دیگر …

به گناه اعتقادی ندارم !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود.
کمبود وقت
با مدیریت زمــان.
سایر کمبود ها نیـــز علاجی دارند

با کمبود دست هایت چه کنــم ؟!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم برایت تنگ شده !!
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .
ولی می ترسم …
” تهران” ، ” ونیــــز” شود !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی … دلتنگی …

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته

محتاج نوازش دست هایت هستم

باور کن که دلتنگی … دلتنگی …

دلتنگی مرگ تدریجی ست !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  می دانی …

پزشکان که هیچ

حتی مامورین بازیافت هم

از این قلب شکسته

 قطع امیدکرده اند !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دهان که به سخن باز کرد

بوی رفتن را احساس کردم !

و من چه کودکانه فکر می کردم

با آدامس نعنایی…

می شود سرنوشت را تغییر داد !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی که چشم بسته
روی طنابی که یک سرش در دست تو بود ،
بنــد بازی می کردم …
دریافتم که همیشه در عشق ،
مساله اعتماد بوده است.
میان چشم های بسته من و
دست های لرزان تــو !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چوب کبریت های نیمه سوخته
و چشم هایی…
در حسرت دوباره دیدنت.
به امتحانش می ارزید
ولی ای کاش
قصه های زمان کودکی بر اساس واقعیت بود!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلام ها دل نمی بندم،

از خداحافظی ها غمگین نمی شوم،
دیگر عادت کرده ام
به تکرار یکنواخت دوری و دوستی
خورشید و ماه!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می گفتند که …
چشمانت دیگر جاذبه ای ندارند!
امروز از آنها افتادم ،
باورم شد !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق.
مرا در خود کشیده ای
برمودای من!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می گفتی که طراوت باران من را به خاطرت می آورد،
و سخاوتش سرزمین قلبهارا آرام می سازد.
اما؛ امروز سیل همه چیز را با خود برد،
یاد حرفهای روز آخرت افتادم!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق اگر وجود داشته باشد
اولویت اول زندگی آدم می شود
پس…
نگو عاشقمی
وقتی به فکر همه هستی
جز من!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از روزی که
تو ، پا به زمین گذاشتی
گرم شدنش آغاز شد !
و هنـوز دانشمندان در پی اینند ،
که چرا یخ های قطب جنوب …
آب می شوند ؟!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به همدیگر می رسیم
حتی اگر ،
دیوار چین بین دست هایمان باشد !
کجی از خاطرات برج پیزا محو خواهد شد ،
هر کجا که …
داربست هایمان باشد !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چرا غمگینی ؟؟؟
آن گاه که باید گرم و بی تاب باشی!!!
اسطوره ی افسانه های شرق!
چرا می خواهی آخرین خط یک کتاب باشی؟!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

«یکی زود به ستوه می‌آید
زود می‌رنجد
زود می‌رود
زود بر می‌گردد
یکی به ستوه نمی‌آید
نمی‌رنجد
دیر می‌رود، برنمی‌گردد.»

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

او که سیبی از شاخه چید،
تا بگوید: “دوستت دارم!”
شرمسار عشق شد!!!

من که کاری نکرده بودم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم ” و تو تنها قرار زندگیم باشی از هر چه قرار غیر از تو باشد خواهم گذشت….

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو خواهم بود .
هر کجا که باشی .
و ذهنت را سرشار از امید خواهم کرد .
و دیگر هیچ گاه غم به سراغت نخواهد آمد .
حتی اگر الان …
بعد از ظهر دلگیر جمعه باشد !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باران می بارد .
با این دونفره بودن هوا ،
من ، تنها …
تو ، تنها …

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن روزها
نگاهت که باورم می شد …
وجودم می لرزید .
امروز فهمیدم …
خدا هم زود باور شده است !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آتشی روشن کرده ام ،
و عهد بسته ام تا خاموش شدنش،
برایت دعا بخوانم .
تمام کارهایت رو به راه خواهند شد
چرا که من…
هیزمی دیگر در شومینه انداخته ام!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از روزی که به تو آموخته اند
بیماری ” عشق ” از ” وبــا ” خطرناکتر است ،
احساسم را با آب معدنی می شویم
و قلبم را روزی سه بار
ضدعفونی می کنم !
پس …
جای نگرانی نیست !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ساعت از نیمه گذشته است

و من به این می اندیشم:

“اگر کاری که عشق با من کرد

باتو می کرد،

چند روز دوام می آوردی؟!”

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دنبال یاری ماندگار نگرد
آنگاه که خود ماندگار نیستی
.
.
.
تنها درسی که عشق به من آموخت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا که سنگ روی سنگ بند نمیشود
سنگ ترا
به
سینه میزنم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی ادم را حشره شناس میکند!

حتی نایاب ترین عنکبوت های دنیاهم
در اتاق من تارتنیده اند!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوش به حال آنها که …
دندان عقلشان را کشیده اند !
گاهی که به اطرافم فکر می کنم…
فکم تیر می کشد!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه به خاطر داشته باش
آبی عشق , با کنایه ها زرد نمی شود .
که حتی اگر چنین شود ….
حاصلی جز سبزی نخواهد داشت !!!
خودت را بالا بکش !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن گاه که تنهایی تو را می آزارد ,
به خاطر بیاور که خداوند ,
بهترین های دنیا را…
تنها آفریده است !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قرارمان سالها بعد….
موزه ی حیات وحش !
دیشب ،
قلبم را تاکسیدر می کردم !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چگونه میشود
یک عمر حد و مرزها را شکست و
از محدودیت ها گریخت اما…
همواره حول محور تو
در گردش بود؟!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قرارمان یک مانور کوچک بود! قرار بود…
تیرهای نگاهت مشقی باشد!
اما ببین،
یک جای سالم بر قلبم نمانده است!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق برای من
شبیه انرژی هسته ای شده است !
با تمام دردسرهایش ,
لازم است !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمان سالخوردگی ام فرا برسد!
شاید عشق پیری،;
چیز دیگری باشد!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پاکترین هوای دنیا
هواییست که در وجود ماست
چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به تو تبریک میگویم
چرا که لامپهای کم مصرف بیشتر عمر میکنن.
دلم برایت تنگ شده است !
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار; فاصله

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی پایت خواب می رود
نمی توانی درست راه بروی
لنگ می زنی!
وقتی قلبت خواب می رود
نمی توانی درست فکر کنی.
عاشق می شوی!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: شنبه 12 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب