I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به اسم دارم دق میکنم

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به اسم دارم دق میکنم

| تنظیم : دی جی بلک زینگ / ترانه و آهنگ : امیر علی / باغلاما الکتریک : سعید فرازمند |

 

ی امیر علی آهنگ دارم دق میکنم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

 

دارم دق میکنم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت13:23---20 خرداد 1392
slm doostam man taze ye webloge modeling zadam axe tamame modelhaye irani khareji bazigara va khanandeha tush hast hatman biya va axaro bebin motmaenam khoshet miyad
linket kardam rasti u ham link kon plz
tnx


حميرا
ساعت14:11---7 خرداد 1392
وب بسيار زيبايي داري پسرم يك سوال داشتم ميخواستم ببينم بينايي ات خوب شد انشاءالله
پاسخ: ممنون از اينكه بهم سر زديد نه هنوز همونجوري هستم ولي شكر خدا كمي بهترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: شنبه 7 / 3 / 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب