I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ای عشق

 


در سکوت مبهمت ای عشق من جرمم چه بود؟
در شبای بی کسی جز غم مگر با من که بود؟
در تمام بی قراری های قلب ساده ام 
بی وفا آخر مگر جز عشق درد من چه بود؟
جز تو و یاد تو و فکر غمت ...
با من بیگانه هیچ رهگذری یار نبود 
من در این وادی عشق تو گرفتار شدم 
ای دل من جز وفا داری گناه من چه بود؟
بی کسی و تنگدلی در این دل خسته نشست
بی خبر از حال من بودی ندیدی چه گذشت
آن شب هجران گذشت تنها منو تنها دلم 
آن شب یلدا به سر شد یاد تو با من نبود!
من هنوز تنها در این وادی غربت مانده ام

عشق من تنها بدان این رسم و آیینش نبود

 

 



نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت23:12---19 خرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی خوبه خوشم اومد

ساناز
ساعت14:31---3 خرداد 1392
منم لینکت کردم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: جمعه 25 / 2 / 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب