I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس به سلامتی

 

هر وقت شک می کنم ؛ به عشق ، به خنده ، به مهر ، به گرما ، حتی به خاک …
هر وقت گم می کنم ؛ راهم را ، آسمان را ، حتی خودم را …
به مادرم نگاه می کنم …
.
.
به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …
.
.
به سلامتی اونایی که هیچوقت نیستن اما یه لحظه هم فراموش نمیشن !
.
.
به سلامتی ۳ یار :
غــــــــــــــــــم
فَــــــــــــــــندک
ســــــــــــــــــیگار …
.
.
به سلامتی اونایی که قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه “نفره” نه یه هتل بی‌ ستاره برای هر “رهگذر” !
.
.
سلامتی کسی که “تصور” نبودنش ، تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه …
.
.
به سلامتی عشق های قدیمی :
با اینکه خاک خوردن تو طاقچه دلمون ولی فراموش نشدن !

.
.
به سلامتی همه اونایی که نه جایی واسه موندن دارن نه پایی واسه رفتن !
.
.
به سلامتیه دلمون ، جیبمون و یخچال خونمون که هیچی توش پیدا نمیشه …
.
.
به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه …
.
.
به سلامتی خود سلامتی که قد همه دنیا ارزش داره …
.
.
به خدا گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم ؟
خدا گفت :
تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشتم که نیمی از من است :
“مادر”
به سلامتیشون …
.
.
به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم و نه خاص ، دیگه چه برسه به مخاطب خاص …
.
.
سلامتی بابایی که دختر کوچولوش زنگ زد بهش گفت بابا داری میای خونه پاستیل میخری ؟ ولی وقتی جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه ؛ ماشینشو زد کنار خیابون آروم پیاده شد و با خجالت گفت : آزاادی … آزااادی ۲ نفر …
.
.
به سلامتی مادر که نه تکرار میشه نه تکراری …
.
.
به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند و لبخندی بر لب …
.
.
سلامتی مادری که پیرهن سفید میدی بهش بشوره ولی صورتی ملایم تحویلت میده …
.
.
به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون میشکنه ولی زیر پامونو خالی نمی کنن …
.
.
سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد …
وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه : هستم تا آخرش …
.
.
سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون ، فقط یک کلمه میگه “ساعت چند ؟؟؟”

.

.

سلامتی اونایی که دو نفرن و نفر دومشون رو با دنیا عوض نمیکنن …
.
.
به سلامتی اونایی که هیچوقت سختی مرد بودن رو با راحتی نامردی عوض نمیکنن !
.
.
به سلامتی اونی که نه با ماست نه مال ماست اما یادش همیشه با ماست …
.
.
به سلامتی اونایی که نیستن ولی نیاز به بودنشون همیشه حس میشه …
.
.
به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من “اهمیت” داده …
.
.
به سلامتی پدری که همیشه سخت ترین ها را داشت که من بهترین ها را داشته باشم …
.
.
به سلامتی اونیکه
میتونست ازت انتقام بگیره
میتونست تو جمع خرابت کنه
میتونست اشکت رو دربیاره
میتونست …
ولی دلش نتونست …

.
.
به سلامتیه اونایی که هنوز یک دل زلال و پاک دارن وگرنه الان اونی که خیلیا دارن اسمش کاروان سراست …
.
.
سلامتیه همه اونایی که یه روزی یه عشقی داشتن ، یه همدمی داشتن ، یه دلی داشتن اما الان به هر دلیلی تنها شدن …
.
.
به سلامتی سگ های ولگرد که با یه لقمه غذا و یه دست نوازش تا آخر عمر وفادار آدم میمونن نه بعضی آدم هایی که دنیایی محبت بهشون می کنی و آخرشم دستت رو گاز می گیرن !
.
.
سلامتیه اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه …
میرنجونن …
میسوزونن …
میشکونن …
له میکنن …
نابود میکنن …
و سلامتی اونایی که جز دوست داشتن این موجودات هنرمند با همه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن …
.
.
به سلامتی اون باجه تلفنی که تو بارون میرفتی زیر سقفش و یدونه دو زاری مینداختی توش یه ساعت حرف میزدی ، آخرشم پولتو پس میداد …
.
.
سلامتیه همه اونایی که نَفَسشون رو دادن تا ما نفس بکشیم …
.
.
سلامتی خودم که
نه مدلم
نه خواننده
نه بازیگر
نه سوپر استارم !
ولی دوستام همینجوری که هستم منو میخوان …
سلامتیه دوستای خوبم …
.
.
ﺳﻼمتیه ﮐﺴﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﻱ ﻫﻢ ﭘﻴﺮ ﺷﺪن ﻭﻟﻲ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺳﻴﺮ ﻧﺸﺪن !!!
.
.
یه چیزی هم هست که نمیشه از بعضی دختر پسرا گرفت ؛ میدونی چیه ؟
اونم معرفتشونه …
به سلامتیه بامعرفتا …
.
.

آرشیو اس ام اس های به سلامتی
اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍم ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ !
ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ
ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ
ﺩﻟـﺖ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ …
سلامتیه هرکی دلش تنهاست …
.
.
به سلامتی “دل” که وقتی می شکنه صداش در نمیاد !
.
.
به سلامتی اونایی که موندن زیر آواری که یه روزی فکر میکردن محکمترین تکیه گاهشون میشه !!!
.
.
سلامتی اونایی که همه جوره پای هم میمونن …
.
.
به سلامتی خاطرات خوش که هنوزم وقتی یادشون میوفتی یه چند ثانیه ای حال و هواتو عوض میکنه …
.
.
سلامتی اونایی که خیلی وقته بریدن …
دیگه نه ناز میکشن نه انتظار میکشن …
نه آه میکشن نه درد میکشن و نه فریاد میکشن …
فقط دست میکشن و میرن …

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:55---22 بهمن 1391
س.بيا تووبلاگم لينكتو ثبت كن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: سه شنبه 22 / 11 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب