I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اس ام اس تنهايي ( جديد )



چه سخت است تشییع عشق روی شانه های فراموشی، وقتی میدانی پنج شنبه ای

نیست تا رهگذری بر بی کسی فاتحه بخواند!



*  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست

 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
 

به سلامتیه تنهایی و به سلامتیه همه ی اونایی که فهمیدن هیشکی تو این 

دنیا لیاقت دوست داشتنو نداره.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی بد است،
اما بد تر از آن اینست که بخواهی تنهاییت را با آدم های مجازی پر کنی،
آدم هایی که بود و نبودشان به روشن یا خاموش بودن یک چراغ بستگی دارد…

* * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو کنار این خاطره ها نشستم دل میخواهد… باور کن!

* * * * * * * * * * * * * * * * *

به من گفت اونقدر دوست دارم که اگه بگی بمیر میمیرم،
باور نکردم و تنها برای یک بار امتحان ساده به او گفتم بمیر،
حالا سال هاست که در تنهایی پژمرده ام…

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده
اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده
دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده
تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

* * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی یعنی اگه هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو نگاه کنی، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد دل کنی.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


* * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است. (دکتر علی شریعتی)

* * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم ...تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف.... کاش کسی جایی منتظرم بود...

* * * * * * * * * * * * * * * * *

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برایت بــه زمیـــن بکوبــم

* * * * * * * * * * * * * * * * *

از تنهایی گریزی نیست . . بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . . نمیخواهم کسی شال
گردن اضافی اش را دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نیمکت با هم بودنمان تنهاست
من دل نشستن ندارم
تو دلیل نشستن باش !

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی
 
قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست



باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب...



من آن مجنون تنهای غریبم / که از سهم دودستت بی نصیبم

 به دل گفتم که روزی خواهی امد / ولی دل میداند اورا می فریبم


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”


در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما
همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..


دگر تـــــــنها نیستم!!!
مدتی ست با تـــــو
در خودم...
زندگی میکنم...


ازطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن
تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…


این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..


گاهی آدمهای تنها؛خیلی خوش شانس هستند، چون کسی را ندارند تا از دست بدهند .. !!!


تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن حتی سایه ات ، که جاهای تاریک تنهات می ذاره...


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟
 
نظر يادتون نره هـــــــــــــــــــــــــــــــــا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: دو شنبه 21 / 11 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب