I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


أمَّن يُجيبُ مُظّطرََّ إذا دَعاهُ وَ يَكشَفُ سو

 

 

 با سلام و عرض خسته نباشي خدمت تمامي دوستاني كه تا به امروزمنو تنها نذاشتند و با نظراتشون به من دلگرمي ميدادن

 

 

 

 

 

دوستان گلم من الان  5 سال و تيم ميشه كه دچار بيماري بينايي شدم

 

 

كه دكتري كه تحت نظرشم گفته از  ضعيفي عصب چشمه

 

لطفا برام دعا كنيد ، چون واقعا ديگه تحملش برام سخت شده

 

(( از همتون ممنونم ))

 

 

(((((  السلامُ عليك يا فاطِمَة الزهرا (س)

و

السلامُ عليك يا اباعبدالله و أخي العباس (ع)  )))))

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت23:59---6 اسفند 1393
عالییی بود

زهرا
ساعت12:32---8 بهمن 1393
امام رضا عليه‏السلام :
بيمارى براى مؤمن ، تطهير و رحمت ، و براى كافر ، عذاب و لعنت است . بيمارى ، همدم مؤمن مى‏ماند ، تا هنگامى كه هيچ گناهى بر وى نباشد .
برادرم خدا صبرتون بده و شفای عاجل انشا الله
پاسخ: مرسي آبجي جونم


الهام
ساعت22:36---8 مهر 1393
آآآه داداشی خیلی ناراحت شدم امیدوارم خوب خوب شی
پ اسخ: ممنون آجی گلم


سینا سام
ساعت14:13---28 ارديبهشت 1393
ای کاش ادرس وب تو نمی گرفتم این همه ادم تو باید مریض شی

صبا
ساعت13:44---21 آذر 1392
امیدوارم به سلامتیت برسی عزیزم


http://: natanayel.loxblog.com


مهيار
ساعت10:50---29 آبان 1392
چششممممم
پاسخ: ممنون مهيار جان


دختری از جنس باران...
ساعت19:12---16 شهريور 1392
زنی که سر و صدا داره



یعنی



دوست داره



از زنی که ساکت شده بترس



یعنی



پایان

سلام ممنون که سرزدی بازم منتظرت هستم
پاسخ: basheh hatma miam


شمیم
ساعت15:33---16 شهريور 1392
من برای اولین باره به وبت میام اما وقتی خبرو خوندم ناراحت شدم امیدوارم هرچه زودتر سلامتیت روبدست بیاری
پاسخ: ممنونم هم ا حضورت در وب هم از همدرديت بازم بيا


ali
ساعت21:56---10 تير 1392
_______♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ


راستي اگه خواستي تبادل لينك هم كنيم من هستما

منو با اسم ♥♥ بهـــــــــــــترین ها ♥♥لينك كن بعدش تو نظرات وبلاگم بهم بگو با چه اسمي لينكت كنم..


النا
ساعت9:55---28 خرداد 1392
ببین . . .!



سراغ مرا هیچکس نمی گیرد . . .



مگر که نیمه شبی . . .



غصه ای . . .



غمی . . .



چیزی . . .
اخرین پستمو گذاشتم بیا وبلاگم خواستی بت رمز میدم


مهسا
ساعت14:11---9 خرداد 1392
سلام احسان جون وب خوبی داری . دوستم اگه خواستی و حوصله داشتی به وبم بیااا.
www.78m76.blogfa.com


yasaman
ساعت17:56---24 ارديبهشت 1392
سلام
من لینکت کردم ازت خواهش می کنم به وب منم سری بزن و برات خیلی آرزو کردم
در ضمن اسم داداش منم احسان است
bay


elena
ساعت10:11---24 ارديبهشت 1392
rasti chera in sheklak hay ghalbe shekaste ro gozashti???????????????

elena
ساعت10:10---24 ارديبهشت 1392
mamnunam golam....shomam link shodid

elena
ساعت9:30---24 ارديبهشت 1392
khahesh mikonam azizam.....age dus dari begu ba ham tabadole link konim ke hamishe be ham sar bezanim@ };-

النا
ساعت16:52---23 ارديبهشت 1392
سلام احسان جان منم متولد1375/10/2هستم خیلی تاریخ تولدمون ب هم شبیه برات ارزوی سلامتی میکنم.بم سر بزن

mohadese
ساعت10:49---18 ارديبهشت 1392
سلام امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی
وبلاگ جالب داری
به منم سر بزن
لینکت کردم لینکم کن


محمد
ساعت11:41---16 ارديبهشت 1392
سلام روز بخیر
چند باری هست که مراجعه میکنم واز خواندن مطالب زیبایی که انتخاب میکنید لذت میبرم .
امروز بران شدم ازتون دعوت کنم که با من همکاری کنید فعلا درمورد فروش محصولات و...با هر فروش از 5000 تا 30000 هزار درامد خواهید داشت . البته نیازی نیست کاری انجام بدی کافیه تبلیغ محصول شرکت را اول مطالب وب بذاری .
البته نیاز به تجربیات شما هم دارم .
لازم به ذکر هست که درحال تشکیل یک گروه هم هستیم که هم ثواب دارد وهم به تجربیاتی برای اینده دارد.درمورد اموزش ومشاوره به دختر وپسرهایی که از راه بدر شدن وموجب اذییت قرار میگیرند وبلاهایی سرشون اومده که کسی برای درددل ندارند.
منتظر پاسخ شما هستم .
این هم شماره 09145526692من هستش اگر دوست داشتید از طریق پیامک به سوالاتتون پاسخ خواهم داد.
تا ............. خدانگهدار


سیدامیرحسین سیدی
ساعت10:30---16 فروردين 1392
فقط میگم الاهی خوبش کن خوب خوب خوب
یا من اسمه دواء و ذکروه شفاء


kosar
ساعت18:27---14 فروردين 1392
سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


جــوجـو
ساعت15:51---12 فروردين 1392
الهـــــی که خدا دعای همه ی آدمارو بشنفه و براورده کنه
آمین
راستی بابت پستای عاشقونه ت ممنون


تنها78
ساعت21:38---10 فروردين 1392
مر30....بازم بیا

زهرا
ساعت11:07---6 فروردين 1392
انشااااااااااااااااااااااااااا ااااالله یه زودی زود خوب بشین.
پاسخ: ممنون زهرا جان


نرگس خانوم
ساعت10:13---1 فروردين 1392
سلام خوبی؟وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی اگه خواستی بیا تبادل لینک کنیم و اومدی نظر یادت نره ارزوی موفقیت شما بااااای

zahra
ساعت15:57---5 اسفند 1391
اولا اگه نكنم چي دوما من ديگه گوشي ندارم

zahra
ساعت19:35---4 اسفند 1391
اصلن درباره چي حرف ميزني موضوع چيه

amirrain
ساعت17:18---4 اسفند 1391
خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي زيبا بود.
اميدوارم به من سر بزني .
با آرزوي باران برايت


شقايق
ساعت20:34---26 بهمن 1391
راستي چند تا غلط املايي توي وبت داري واينكه چرا پروفايلت خرابه باز نميشه؟

شایان
ساعت20:26---20 بهمن 1391
سلام دوست عزيزم اتفاقي وبلاگت رو ديدم واقعآ وبلاگ قشنگي داري دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم بیا آدرس وبلاگت کن تا بتونیم با هم آشنا تر بشیم

kimiya
ساعت14:12---17 بهمن 1391
salam Golam
Omidvaram halet khooooob beshe!!!!
mersi Sar Zadi


تنها
ساعت19:49---29 دی 1391
سلام عزيزم وبلاگ خوبي داري از اينكه به وبم سر زدي ممنون انشالله هر چه زودتر خوب بشي.www.ghazaltanhai.loxblog.com

رها
ساعت17:56---23 دی 1391
سلام داداشی امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب بشه
مرسی ازینکه اومدی عزیزم
بازم بیا حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: دو شنبه 4 / 9 / 1398برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب