I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عجب صبری خدا دارد

 

 

اگر من جای او بودم
همان یك لحظه ی اول
كه اول ظلم را می‌دیدم از مخلوق بی‌وجدان،
جهان را با همه زیبایی و زشتی، به روی یكدگر، ویرانه می‌كردم
عجب صبری خدا دارد!!
...

اگر من جای او بودم، كه در همسایه ی صدها گرسنه،
چند بزمی گرم عیش و نوش می‌دیدم نخستین نعرة مستانه را خاموش آن دم بر لب پیمانه می‌كردم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، كه می‌دیدم یكی عریان و لرزان
دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگین، زمین و آسمان را
واژگون مستانه می‌كردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، نه طاعت می‌پذیرفتم
نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز كرده
پاره پاره در كف زاهد نمایان سجده ی صد نامه می‌كردم.
توضیح: سبحه ی صد دانه هم خوانده ایم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، برای خاطر تنها یكی
مجنون صحراگرد بی‌سامان هزاران لیلی نازآفرین را كو به كو
آواره و دیوانه می‌كردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، به عرش كبریایی با همه صبر خدایی
تا كه می‌دیدم عزیز نابجایی ناز بر یك ناروا گردیده، خواری می‌فروشد
گردش این چرخ را وارونه بی‌صبرانه می‌كردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، كه می‌دیدم مشوش عارف و عامی
ز برق فتنه ی این علم عالم‌سوز مردم‌كش، به جز اندیشه ی عشق و وفا،
معدوم هر فكری در این دنیای پرافسانه می‌كردم.
عجب صبری خدا دارد !
چرا من جای او باشم ؟!
همین بهتر كه او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشتكاریهای این مخلوق را دارد
وگرنه من به جای او چو بودم، یك نفس كی عادلانه سازشی با جاهل و فرزانه می‌كردم
عجب صبری خدا دارد !
عجب صبری خدا دارد
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: جمعه 10 / 8 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب