I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


...

من نوشتم از غصه لحظه های تنهایی

 

اون نوشته از عشقو لحظه های بی تابی

 

 من نوشتم از حالم که خیلی وقته خستم

 

 اون نوشته تو راهم کوله بارمو بستم

 

 من نوشتم از عشقم زیر نور مهتابی

 

 اون نوشته از قسمت و از شبای بی خوابی

 

من نوشتم از ترسم از وفا که نایابه

 

اون نوشته از دوریم شب با گریه میخوابه

 

 من نوشتم از بارون با صدای ارومش

 

 اون نوشته گریه کرد نامه هامو تا خوندش

 

 من نوشتم از دنیا که مارو جدا کرده

 

 اون نوشته قسمت بود این کارو خدا کرده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: پنج شنبه 21 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب