I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آخرين شماره عشق خودم ( 5 )

سلام دوستاي گلم امروز ميخوام آخرين مطلب رو درمورد عشث خودم بنويسم

دوستان اين هفته آخرين هفته اي بود كه من به مدرسه ميرفتم

تو اين هفته من خيلي با خودم فكر كردم . گفتم  من كه نميتونم به اون بگم دوسش دارم و شمارمو بدم پس چرا هر روز بعد مدرسه حالم گرفته بشه

بخاطر همين تصميم گرفتم كه ديگه بخيالش شم

 

(((( از شما دوستان عزيز كه منو تا به امروز همراهي ميكردين با داستانام كمال تشكر را دارم ))))

{{{ اميدوارم شما دوستان عزيز به عشقي كه در سينتون دارين برسين }}}} ((( من كه نرسيدم )))

 

فقط نظر ياذتون نره

 


نظرات شما عزیزان:

shokoofeh
ساعت22:35---3 خرداد 1391
احسان!!!!!!!!!!!!!!واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!چرا بیخیال شدی؟بهتره تا اعصابم به هم نریخته برم بیرون وگر نه ممکنه یه چیزی بهت بگم که شایسته ی گفتن نباشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: جمعه 20 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب